انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

راه‌اندازی پازل همدلی برای جلب مشارکت‌های مردمی در استان مرکزی

ایران همدل؛ راه‌اندازی پازل همدلی برای جلب مشارکت‌های مردمی در استان مرکزی

زهرا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در ادامه پویش ایران همدل و به منظور تهیه و توزیع پکیج لوازم‌التحریر و کیف مدرسه برای ارائه به محصلین زیر پوشش بهزیستی در قالب طراحی و ساخت پازل با طرح و نقشه ایران که برای تهیه لوازم‌التحریر برای کودکان زیر پوشش بهزیستی راه‌اندازی شده، قرار است در این طرح بزرگ‌ترین پازل دنیا با مشارکت مردم ایران ساخته شود.

وی افزود: برای استان مرکزی یک پازل (با ۱۰۰۰ قطعه که پشت هر پازل دارای شماره و سریال مختص به خود و دارای رهگیری است) وجود دارد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی هدف از اجرای این طرح را جذب مشارکت‌های مردمی خیرین به تعداد پازل استان عنوان کرد و بیان داشت: شعار این طرح «قطعه قطعه جمع شود همدلی معنا شود» و محورهای این پویش تهیه و توزیع پکیج لوازم‌التحریر و کیف مدرسه است.

امینی بیان کرد: پازل اصلی یک میلیون قطعه متشکل از ۱۰۰۰ لت هزار قطعه‌ای است و برای هر استان یک پازل در مقیاس کوچک به تعداد ۱۰۰۰ قطعه (با نقشه ایران، طرح پازل اصلی) به عنوان پازل نمادین در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تمام وجوهات جمع‌آوری شده می‌بایست حسب تفاهم‌نامه چهارجانبه برگزاری کمپین سراسری پازل همدلی به شماره حساب متمرکز واریز شود و پس از دریافت مبلغ از خیر یا مشارکت‌کننده ضمن ثبت تعداد و مبلغ و پازل مربوطه به نام و مشخصات خریدار، رسید صادر می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در خصوص نحوه دریافت مشارکت (خرید) به‌صورت حضوری و غیر حضوری افزود: نحوه خرید قطعات پازل و مشارکت از طریق دستگاه کارت‌خوان در محل، سایت، ارائه بارکد هوشمند (QR)، پرداخت نقدی با ارائه فیش انجام می‌شود.

امینی در خصوص نحوه استفاده از سایت اظهار داشت: خیرین ارجمند می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کمپین به نشانی www.puzzlehamdeli.ir و بخش راهنما، نحوه استفاده از سایت و انجام کمک‌های مردمی را مشاهده کنند. پویش پازل همدلی با همکاری انجمن صنفی تولیدکنندگان نوشت افزار، آوای پیک تحریر ایرانیان، موسسه خیریه نیک گامان و با کمک و مشارکت همه مردم ایران اسلامی اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: سهم بهزیستی استان مرکزی در پویش پازل همدلی 2 هزار میلیارد ریال و 20 هزار ریال سهم استان از تعداد قطعه 100 هزار ریالی است.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار

ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران 1403 | ایران اکسپو 2024

ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران موسوم به IRAN EXPO 2024 به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور از تاریخ 8 تا12 اردیبهشت‌ماه 1403 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که برآوردها حاکی از بازدید بیش از 2500 تاجر و بازرگان از 119 کشور جهان از این نمایشگاه است.

لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: