انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

جلسه هماهنگی تامین و توزیع لوازم‌التحریر دانش‌آموزان (مهرماه 99)

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان نوشت افزار کشور جلسه هماهنگی تامین و توزیع لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان در مهرماه 99 و مشکلات اعضای انجمن تولید کنندگان در خصوص تامین مواد اولیه و… با حضور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

هماهنگی تامین و توزیع لوازم‌التحریر

در حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام شد؛ قول تولیدکنندگان نوشت‌افزار برای افزایش سطح داخلی‌سازی محصولات/ نگرانی بابت تامین لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان در مهر 99 وجود ندارد

تولیدکنندگان نوشت‌افزار در جلسه‌ای با حضور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت قول دادند تا سطح داخلی‌سازی لوازم التحریر را در کشور با حمایت‌های این وزارتخانه افزایش دهند.

به گزارش شاتا، جلسه هماهنگی تامین و توزیع لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان در مهرماه 99 با حضور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و تولیدکنندگان این عرصه برگزار شد.

در این جلسه تولیدکنندگان ضمن ارایه آمار مرتبط با تولید، صادرات و سطح داخلی‌سازی محصولات مختلف نوشت‌افزار، قول دادند تا با حمایت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه ممنوعیت واردات لوازم‌التحریر دارای مشابه تولید داخلی، سطح داخلی‌سازی محصولات را افزایش دهند.

تامین به موقع مواد اولیه و برگزاری میزهای ساخت داخل در حوزه نوشت‌افزار، از جمله توافقات تولیدکنندگان با وزارت صنعت، معدن و تجارت بود.

همچنین یکی از بحث‌های دیگر مطرح شده در این جلسه تامین و توزیع به موقع و مکفی لوازم التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان در ایام مهرماه سال 99 است که بر این اساس، مقرر گردید تا در ایام پرتقاضای سال، علاوه بر اینکه تامین و توزیع کالا به موقع صورت گیرد، برای اقشار آسیب‌پذیر و مناطق کمتربرخوردار کشور نیز کالاهای مورد نیاز با قیمت مناسب توزیع شود.

در این جلسه تولیدکنندگان نوشت‌افزار از تدوین برنامه راهبردی نوشت افزار و مذاکره با شرکتهای دانش‌بنیان برای افزایش ظرفیت داخلی سازی انواع لوازم التحریر خبر دادند؛ همچنین وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز وعده داد تا ثبت‌سفارش هر بخش از مواد اولیه و لوازم التحریر را که توانایی تولید داخلی آن وجود دارد را متوقف نماید.

 

تاریخ خبر: ۱۳۹۹/۰۴/۲۷

روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور

 

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار
لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: