انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار

یادنگار

کاهش 40 تا 50 هزار تومانی کاغذ در بازار/ کاغذ ارزان تر می گردد

سید‌حسن میرباقری ریاست انجمن واردکنندگان کاغذ و مقوا در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا‌،‌ از کاهش نرخ کاغذ در هفته‌های موخر اطلاع داد و اظهار کرد: بدنیال توزیع کاغذ از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه‌اندازی سیستم توزیع نرخ کاغذ تحریر در بازار هر بند 40 تا 50 هزار تومان با کاهش رو به رو شده هست.

وی دنبال کرد:‌ کاغذهایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخیراً‌ توزیع کرد،‌ به طور داوطلبانه از سوی واردکنندگان کاغذ تامین شده بود و با ورود پارتی‌های جدید کاغذ که طبق لیست مورد تایید تیم کاغذ ارشاد تهیه گردیده است‌، قیمت‌ها کاهش قابل ملاحظه دیگری را نیز تجربه خواهند کرد.

به چه سبب سرنوشت 98 درصد کاغذهای وارداتی آشکار نیست؟

وی دنبال کرد: واردکنندگان کاغذ زیادی از کاغذهای خود را در کاه‌های گذشته با همان نرخ مصوب ارشاد یعنی 5100 تومان به مصرف‌کنندگان فروختند‌، مصرفکنندگانی که سال‌هاست مشتری خود واردکنندگان هستند‌، اینکه خرده‌فروشان در بازار کاغذ را به چه قیمتی فروختند به ما رابطه ای ندارد.

میرباقری با اشاره به افزایش نرخ کاغذ در ماه‌ها موخر اظهار کرد:  مدتی بود که کاغذ بسیار گران و به 260 هزار تومان نیز رسید،‌ اما چندان معامله انجام نمی‌شد‌، حالا نیز با وحجود کاهش  40 تا 50 هزار تومانی دو مرتبه هم شاهد کاهش قیمت‌ها می باشیم.

به این مطلب امتیاز دهید:

آخرین اخبار
لینک کوتاه:
اشتراک گذاری در:
برچسب ها: